Röyyh kun juoo olutta, Jhena lähti duunin pikkujouluihin missä on vaan pienet bileet, 70 ihmistä, ilmaset viinat, bändejä tai no viimesen kahden tunnin sisään ollu kolme bändiä, ruuat jne jne. Ei vituta ei kun olis ollu kunnon bileet mutta kun sinne ei saanu ottaa aveccia tai mikä ny se oli? Noh parin kuukauden päästä minä lähden vähän juhlimaan ja Jhenan vuoro jäädä kotiin, saapa nähdä missä kunnossa Jhena tulee takasin juhlista sitten tai no itte en varmaan yhtään sen paremmassa kunnossa myöhemmin kun nyt jo juonu 6 puolen litraa olutta ja ehkäpä vielä baarikaapilla pitää käydä.

Yumi tuo niin siveellinen lady kissa, hän on omaksunut aikataulun niin perusteellisesti tässä perheessä. Kun herätys kello soii aamulla niin hän hyppää heti minun kainaloon puskeemaan ja kun nousen sängystä ja jos en heti anna ruokaa niin hän pistää heti metelin pystyyn. Kun tulemme töistä niin hän jo istuu oven edessä eteisen tuolilla tervehtimässä meitä, sitten hän pyörii leikkii nuolee peräaukkoonsa ja syöö kello kymmeneen asti ja alkaa maukumaan makuuhuoneen edessä että tulkaajo nukkumaan ja se tapahtuu joka päivä ja täsmälleen samaan aikaan ja jos emme ole menny nukkumaan. Sitten kun olemme menny jo sänkyyn niin Yumi tulee ensin minun mahan päälle leipomaan ja sitteen kääriytyy minun kainaloon nukkumaan ja tunnin päästä hän siirtyy minun jalkopäähän ja siitä sitten Jhenan jalkopäähän nukkumaan.

Noh nyt pitää mennä tästä, jatkan juttua huomenna jos jaksan/ehdin.