Eilen yöllä kun ajelin autolla niin rätinä laatikosta tuli mahtavia musiikki kappaleita joita olin kuunellu viimeksi kun opiskelin, siinä samassa ajatukseni alkoi siirtymään opiskelu aikojen yhteen kohtaan milloin minulla oli edessä päätös että muutanko hankoon ja sielä tekemään töitä vai jäisinkö lohjalle ja olla työttömänä sinnitellä että sitten joskus saisi töitä. Mietin sitten että millainen elämä olisi ollut sitten jos olisinkin jääny lohjalle asumaan? Missä asuisin nyt? Millainen elämäni olisi nyt? Mietin kovasti asioita.

Joka päivä olen auttanut Jhenan isää muutto hommissa, lastasimme aina tavaroita bussin käytävälle niin paljon kun siihen mahtui ja sitten ajoimme uudelle talolle ja purattiin ne sinne, joka päivä vietiin jotain että sitten viikonloppuna kun on varsinainen muutto päivä niin ei olisi ihan niin paljoa tekemistä. Eilen menin pomon juttusille koska halusin tehdä aamu vuoroja koska tällä hetkellä olen tehnyt viisi kuukautta pelkkää iltavuoroa 15:30-00:00, sanoin että olitte luvannu mulle niitä aikasemmin mutta mitään ei ole tapahtunut, ilmoitin sitten että lopetan työt heti kun olen toisen työpaikan löytänyt koska en voi tehdä enään pelkkää iltaa koska asiat menee huonoon suuntaan parisuhde elämän kannalta koska ensin Jhena lähtee aamulla töihin kun minä vielä nukun ja sitten kun minä lähden töihin niin Jhena taas pääsee töistä. Yöllä kun tulen töistä niin Jhena on sitten nukkumassa joten periaatteessa vaan lauantai ja sunnuntain päästään olla yhdessä. Pomo sitten tuli luokseni tuntia ennen vuoron loppua ja sano että hän laittaa minut tekemään aamu vuoroja ensiviikosta alkaen ja enää se tarvitsee toimitus johtajan siunauksen mutta jos sikari porras päättää sen niin sitten voi jo periaatteessa heti olettaa että vastaus on EI.

Päätettiin Jhenan kanssa että maksaisimme nyt kesälomaa varten Kuusamon hotellin valmiiksi ja samaan syssyyn silja lineltä hytin meille valmiiksi sitten niin ei tarvitsisi myöhemmin miettiä niitä.