Pariin päivään ei ole tultua kirjoitettua tänne mutta varmaan siksi että ei ole ollut mitään mitä kirjoittaa koska päivät toistanu toistaan tyyliin heräsin, menin töihin, tulin kotiin, menin nukkumaan, heräsin ja menin töihin. Eilen iltavuoron jälkeen ei huvittanut mennä heti kotiin, ei jaksa koko ajan olla sielä yksin, niinpä soitin yhdelle naispuoliselle kaverille että laitappa kahvia tulen kyläilee. Siinä sitten juteltiin lauantai suunitelmia, alun perin minulla on tarkoitus järjestää pieni biletys ilta lauantaille mutta enpä tiedä viitsinko edes pitää niitä koska olo on sellanen että ei nyt jaksa tai ei ole sellanen fiilis ja masentaa. Kaverin kanssa sitten päätettiin että jos biletyksistä ei tule mitään niin sitten kahdestaan nollataan aivot ja vedetään tequilaa ja vodkaa siihen asti kunnes sammuu eli siis ns ihmisen uudelleen buuttaus.

Tänään heräsin aika aikasin ja soitin samantien katsastus konttoriin koska auto pitäisi jälki katsastaa kun viimeksi se ei mennyt läpi koska siinä oli oikean puolen etummainen jousituksen jousi poikki. Noh viat on korjattu ja kun pääsin katsastus konttorille klo10 ja menin konttoriin niin sain tietää että olin päivän liian myöhässä että olisin saanut jälki katsastuksen 22e mutta nyt jouduin maksamaan taas täyden hinnan. Sielä odottelin omaa vuoroa ja kello alkoi olemaan jo yli yksitoista niin oli sitten pakko soittaa töihin että saatan myöhästyä vähäsen. Katsastuksen jälkeen kävin äidin työpaikalla juomassa aamu kahvin ja sovittiin että yhdeksältä illalla töiden jälkeen menisin hänen luokseen kantamaan alakerrasta pöydän yläkertaan koska hän oli ostanut uuden olohuoneen pöydän ja minä sitten saisin häneltä vanhan pöydän itselleni. Sitten kävin tarjoustalossa ostamassa vähän vaatteita ja lakanoita, tarttuipa muutama leffa mukaan myös koska olivat niin halpoja ja ne on Ponterosa, Gone fishin ja Space cowboys. Kun lähdin tarjous talosta kotiin niin juuri sopivasti radiosta tuli yksi kappale minkä viimeksi kuulin kun olin 17. Jotenkin se sopi täysin minun mieli alaan ja se biisi kyllä piristi päivääni huomattavasti.

Tässä tämä biisi mutta älkää välittäkö siitä videosta koska en löytänyt muuta versioo siitä.

 

Poistuisitko Mun Elämästäni

Mikä mikä meni minun päähän silloin
Mitä mitä mitä sinussa mä näinNyt sä vikiset ja piipität kuin rotta Tekis mieli fudaa näköäsi päinPoistuisitko mun elämästäni Veisitkö mennessä ruman naamasiPoistuisitko mun elämästäni Veisitkö mennessä ruman naamasiow-ooMitä mitä pistit minun kahvikuppiin Pahapaha paha olo minun onEtsä tajuu et sä otat mua nuppiin Beibe beibe sinä olet toivotonPoistuisitko mun elämästäni Veisitkö mennessä ruman naamasiPoistuisitko mun elämästäni Veisitkö mennessä ruman naamasielämästäni beibi ruman naamasi elämästäni beibi nuijat frendisiow-ooPoistuisitko mun elämästäni Veisitkö mennessä ruman naamasiPoistuisitko mun elämästäni Poistuisitko mun elämästäniVeisitkö mennessä ruman naamasi Poistuisitko mun elämästäniVeisitkö mennessä mädän hajusi elämästäni beibi ruman naamasielämästäni beibi nuijat frendisi

  Poistuisitko Mun Elämästäni