Jaahas se on taas se aika kun kelloja on siiretty kesä aikaan mutta kun katsoo ulos ikkunasta niin eipä paljoa vielä kesältä vielä näytä, lunta on joka paikassa ja kylmä.

Viikonloppu on kyllä mennyt aivan mahtavasti ja aivan mahtava ilma oli lauantaina. On tultua treenailtua, käytyy pyörii vuosaarta, pikku kävely retkee. Vaikka perjantaina päätin että olen kotona kyllä koko viikonlopun pitkästä aikaa mutta ei hän se sitten niin käynytkään. Mutta Sunnuntain ainakin nyt yritän olla kotona ja vaan löhöillen.

Tässä tuli mieleen pikkusia muistoja jolloin asuin espoossa. Kun olin pieni niin yhden ari:n kanssa tehtiin koko ajan tuhojamme ja se aiheutti vaan harmaita hiuksia äidilleni. Eräänä iltana arin kanssa olimme yhden lastentarhan pihalla leikkimässä ja saimme idean että aletaan kiusata siivoojaa joka oli enään tuola tarhassa. Siinä sitten aloimme koputella ikkunoihin ja pimpottelimme ovikelloja. Aikamme sitä tehtyä siivooja suuttui ja huusi ovesta jos emme pian lopettaisi tuota niin hän soittaa poliisit. Noh jatkoimme ovikellon pimpotteluja ja sitten yht äkkiä näimme poliisi auton ja juoksimme minkä jaloista pääsimme suoraan minun kotiin. Oven aukastuamme kavelimme äidin luokse reteenä "hei mutsi hei arvaa mitä meillä oli kytät perässä" ja äiti oli sydänkohtauksen partaalla. No ei hän poliisit mitään perässä ollu kunhan tekivät vaan rutiini partiota.

Pienenä lapsena sitä oli kyllä aika moinen rasavilli, jälkeen päin kun miettinyt niitä aikoja niin kyllä minun äidillä on ollut paljon kestämistä sen takia. Olin aina menossa ja suunilleen vakio asiakas jorvin sairaalassa. Aina kun menimme äidin kanssa sairaalaan milloin tikattavaksi ja milloin kipsattavaksi niin aina ulko ovesta sisään astuttuamme kuului huuto että "Rontti" tulee ja kaikki hoitajat ja lääkärit otti valkoset takkinsa pois päältä koska kuulema sain aina hepulin koska tajusin missä ollaan. Noh tänäkin päivänä inhoon sairaaloita.

Tätä juttua en muista mutta kuulin tämän äidiltäni että eräänä kertana meidän piti käydä terveys keskuksessa ja äiti tappeli siitä että minun pitää käydä pesulla ennen sinne menoa ja siitähän minä en tykännyt. Terveyskeskuksessa sitten olin kuulemä mököttänyt sitten siitä että jouduin pesulle sinne menoa varten ja odotus huoneessa sitten näin afrikkalaisen miehen tai mistä nyt lienikään kotosin niin olin kuulema kääntynyt äitiäni kohtin ja tiuskinu "KATO NYT MITEN LIKAINEN TOIKIN ON ja laitoit mut suihkuun"