Eilen tuli mentyä nukkumaan joskus kolmen aikaan aamuyöstä ja tuli sitten nähtyä unta ex:stä. mutta ei ollu mitään inhottavaa unta, unessa kävin hänen luonaan korjaamassa parvekkeen kaidetta ja hänellä oli siinä pitkä ponihäntä hiuksissa ja huulipunaa vedetty niin laajalti että huulipuna oli paksuna kerroksena ja ylsi poskelta poskelle ja muutenkin näytti ihan freek. Sitten heräsin siihen kun puhelin soi ja pomo soitti jos haluisin vaihtaa työpaikkaa koska yhdessä firmassa avautunut paikka trukkikuskille ja totta kai otin sen vastaan, pääsee vihdoinkin tekemään aamuvuoroja kun tällä hetkellä olen tehnyt yli kuukauden pelkkää iltavuoroa. Ja kun tekee pelkkää iltavuoroa niin tavallaan siinä menee aina päivä hukkaan koska ensin sitä nukkuu aamulla aina johonkin yheksään tai kymmeneen asti ja sitten on parituntia omaa aikaa kunnes pitääkin jo mennä töihin, illalla kun pääsee yheksältä niin sitten se menee siihen että istuu sohvalla parituntia ja taas koisimaan ja niin seuraava päivä taas alkaa samalla rutiinilla. Tänään pitää töissä palauttaa duunin avaimen ja selittää jotain että miksi lähden pois sieltä. Kun olin noussut sängystä ylös niin oli hyvä olo ja naama kuin hangon keksi koska olen niin iloinen työpaikan vaihdosta mutta tulipa iloa lisää aamuun kun menin tietokoneelle katselemaan uutiset ja selasin treffi sivut läpi ja kuinkas ollakkaan tämä nainen jolle kaveri kehui minua oli vastanut minun viestiin, nyt sitä kirjoittelemaan lisää hänelle joten se on soronoo