Pari viikkoa sitten aloitin tupakkalakon ja tällä hetkellä se on vieläkin pitänyt, Jhenan kanssa löimme vedon pystyyn sellasesta että 30 päivän jälkeen sitten Jhena ostaa minulle sellaisen tavaran minkä haluan oli kallis tai ei ja jos häviän niin minä joudun koville. Jhena ei ole vielä paljastanut mitä hän sitten haluaa jos häviän mutta varmaankin todella kallista tai sitten jotain kuukauden siivous ja tiskit tjsp.

Tiistaina sitten töihin ajellessa sitten mietin kun jalka oli vähän jäykkä ja sattui pikkasen sitten aina kun paino kytkintä. Keskiviikkona sitten polvi oli saman kokoinen kuin ananas ja kumminkin sitten menin töihin ja kiroilin sitä että kihti oli taas vauhdissa. Paussin aikana käärin lahkeen ylös ja kattelin polvea kun se oli turvoksissa ja siinä sitten pomo näki polveni ja lähetti minut saman tien lekurin luokse. Tilasin ajan sitten klo12 ja sain lekurin ajan klo13. Lekuri sitten lähetti minut labraan ja määräsi minut sohva lepoon. Tänään lekuri soitti minulle kotiin labratuloksista ja kertoi ettei minulla olekkaan kihtiä?!?!? Aloin miettii sitä kun menin hangossa lekurille 2001 tai jotain ja sielä mulle sanottiin että mulla on kihti noh nyt sitten pitää mennä allekirjoittaa papereita että hangosta lähettävät tänne helsinkiin minun potilastietoni sitten koska lekuri haluaa tutkia kaikki minun tiedot siitä että miten sielä he sitten olivät päätyneet tulokseen että minulla olisi kihti.